KREATIVITA-HOBBY podzim 2015

KREATIVITA-HOBBY podzim 2015
KREATIVITA-HOBBY podzim 2015

čtvrtek 11. října 2012

Veletrh KREATIVITA-HOBBY je tady



Není to tak dávno, co se připravoval 1. ročník veletrhu KREATIVITA-HOBBY v Praze Holešovicích. Všichni jsme se těšili až to vypukne - návštěvníci, vystavovatelé, ale i my manažeři veletrhu.
 
Vyzkoušet jste mohli spoustu workshopů, zajímavostí, nově jste mohli zpracovávat odpadovou bavlnu, představila se hmota DeCoRé, malovalo se na hedvábí, vyráběli se krásné přání na workshopu scrapbookingu, Šárka Rooya vinula perle a spoustu dalšího. Kdybych to musela vše vypsat, bude to dlouhý článek. Omluvte tedy moji zkrácenou verzi.
 
Bohužel jsem si sama nestihla nic vyzkoušet, workshopy byly stále plné :-). Ale měla jsem krásnou příhodu před Výstavištěm Holešovice. A o tu se podělím. Stála jsem tam s letáčky na naší výstavu a přišla ke mě paní a povídá: " Slečno, vím, že asi paní ředitelku této výstavy neuvidíte, ale kdyby ano, řekněte jí, že to bylo moc krásné. Šla jsem jako doprovod s dcerou a koukněte co vše jsem nakoupila."  Paní nesla čtyři tašky. A já na to: "Ráda jí to vyřídím. A líbilo se Vám?" "Líbilo!? Byla to paráda, strááááááááášně jsem si to užila".
Paní ani netušila, že mluví přímo s člověkem povolaným. A já ji za to děkuji, protože mi udělala vééééééélkou radost. Těchto krásných reakcí bylo více, ale tato paní byla prostě úžasná.
 
 
Vrátím se ale zpět na začátek tohoto článku. Jeden ročník skončil a druhý je za dveřmi. Plánován byl až na květen 2013, ale jak nadšení vystavovatelé, tak hlavně návštěvníci nás přinutili změnit názor, že zase až za rok je pozdě.
 
Těšit se tedy můžete již 30.11.-2.12.2012. A proč toto datum? Protože začíná Advent (tedy krásné předvánoční období) a my jsme se rozhodli, že uděláme radost a to mnohonásobnou :-)
 
Takže začínáme vyrábět dárky, rozdávat radost a úsměvy, tvořit a bavit se.

Přidejte se k nám. Více lidí, více radosti a více zábavy.